Wat zijn jullie ijverig met dit warme weer! De een na de ander kwam vandaag voor achterkant stof en tussenvulling. Samen met Trudy hebben we haar sterrenquilt vandaag ook meteen gesandwicht. Is het geen plaatje? lekker van restjes en natuurlijk ook een paar nieuwe stofjes